به گزارش صبح مشرق، مذاکرات مالک باشگاه سپیدرود با کاظمی برگزار شد اما این مذاکرات حاصلی در پی نداشت تا بدین ترتیب یکی دیگر از وعده‌های مالک باشگاه سپیدرود عملی نشود.

مالک باشگاه سپیدرود سه مرحله با فرهاد کاظمی به مذاکره پرداخت اما این مذاکرات در نهایت به عقد قرارداد بین طرفین ختم نشد تا بدین ترتیب مالک باشگاه سپیدرود به گزینه‌های دیگر برای هدایت این تیم فکر کند.

بیات پس از اینکه علی نظرمحمدی را با انتشار نامه ای در نیمه شب و در شبکه‌های مجازی برکنار کرد چندین گزینه را برای هدایت این تیم معرفی کرد که آخرین گزینه آن فرهاد کاظمی بود که نتوانست با وی به توافق برسد.

پس از برکناری علی نظرمحمدی از سرمربیگری تیم سپیدرود، تمرینات این تیم زیر نظر سهیل حق‌شناس پیگیری شد اما در تمرینات روز گذشته سپیدرود تعدادی از بازیکنان این تیم شرکت نکردند.

رویای آبی “بیات” سراب شد

دیگر وعده‌ای که بیات در نخستین روز حضورش در سپیدرود اعلام کرد تولید آب معدنی با نام سپیدرود و سود میلیونی از بابت این تجارت بود و طبق اظهارات او در صفحه اجتماعی‌اش، قرار بود روز بازی سپیدرود – پرسپولیس او بیش از ۱۲۰ هزار آب معدنی را به هواداران سپیدرود بفروشد!

او نوشته بود: “امروز ساعت ۹ قرارداد تولید آب معدنی با شرکت سپیدرود بسته شد.  نخستین سفارش ۱۲۰ هزار عددی روز بازی با پرسپولیس تهران در استادیوم توزیع خواهد شد و در برنامه زمانبندی شده در سطح استان فراگیر خواهد شد. نخستین قولم را عملی کردم. هر کامیون ۷۰ میلیون تومان برای سپیدرود سود‌آوری خواهد داشت.”

در اعداد مطرح شده توسط بیات، بزرگنمایی بیشتر از ۴ برابری می‌بینیم. یعنی در حالت خوشبینانه کامیون‌هایی با سودآوری ۷۰ میلیونی به سودآوری ده پانزده میلیونی هم تبدیل نمی‌شوند. حتی اگر کامیون ده چرخ را با تریلی ترانزیت جایگزین کنیم باز هم مشکل حل نمی‌شود و اعداد مطرح شده اغراق‌آمیز و غیرواقعی به‌نظر می‌آید.

ضمن اینکه او می‌خواست این آب معدنی‌ها را در یک روز سرد آذرماهی به حداکثر ۱۲ هزار هوادار بفروشد و این یعنی هر هوادار ۱۰ آب معدنی و البته ایشان روز مسابقه متوجه شد که اصلاً فروش و ورود آب معدنی به داخل ورزشگاه‌های ایران به‌دلیل مسایل امنیتی ممنوع است و ناگهان پروژه بزرگ اقتصادی ایشان ناکام ماند!

نقش سازمان میراث فرهنگی در فعالیت‌های بیات چیست?

بیات در تمام مصاحبه‌ها و گفتگوهایش با بازیکنان و هواداران از یک مقام عالی رتبه سخن به میان می‌آورد که پشت او و سپیدرود هستند و نام ایشان “مونسان” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است که او را به‌عنوان دوست و حامی خود نام می‌برد.

مانور بیات روی مونسان این تصور را در جامعه ورزشی و اجتماعی گیلان القاء کرده که یا او شریک بیات در خرید سپیدرود است یا این که سازمان میراث فرهنگی می‌خواهد به‌عنوان اسپانسر از سپیدرود حمایت کند.

این در حالی است که تا امروز هیچ پیام واضح و روشنی از سوی مونسان و یا سازمان میراث فرهنگی در ارتباط با سپیدرود به بیرون درز نکرده است و تنها چند عکس در حاشیه یک جلسه وجود دارد که بیات خود را به کنار مونسان رسانده و با حالتی مغموم در حال صحبت است.

بیات بی‌محابا از مونسان و سازمانش اعتبار خرج می‌کند و حتی روز مسابقه با پرسپولیس، تیم سپیدرود را مجبور کرد تبلیغ یک موسسه اقتصادی را بر روی پیراهن قرار دهد بدون دریافت ریالی پول و دلیل این تبلیغ رایگان را به‌دست آوردن دل مونسان اعلام کرد.

اما در نهایت هیچ پولی از سوی این بانک به سپیدرود پرداخت نشد و در واقع در مهمترین بازی سال برای رشتی‌ها یک تبلیغ که می‌توانست آورده مالی داشته باشد از دستشان پرید!

تیم سپیدرود رشت در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر باید به دیدار تیم نفت تهران در رشت برود و لزوم تعیین وضعیت مالک و انتخاب سرمربی برای این تیم بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/تسنیم